U ontvangt uw stempas voor de gemeenteraadsverkiezingen op zijn laatst woensdag 2 maart 2022. Heeft u geen stempas ontvangen of bent u uw stempas kwijt? Dan kunt u bij uw gemeente een vervangende stempas aanvragen tot vrijdag 11 maart 17.00 uur.

Online aanvraagformulier -Vervangende stempas-

Dit kan ook aan de balie bij het gemeentehuis of schriftelijk. Na vrijdag 11 maart 17.00 uur is het niet meer mogelijk om een nieuwe stempas aan te vragen.

Contactgegevens:

  • Bezoekadres: Raadhuisstraat 1, 7721 AX, Dalfsen (een afspraak is verplicht). Openingstijden:
    • Maandag van 09.00 uur tot 19.00 uur.
    • Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur.
  • Online contactformulier
  • E-mailadres: publiekszaken@dalfsen.nl
  • Telefoonnummer: 14 0529